Czwartek 02-05-2024, 123 dzień roku
Szukaj: 
Informacje o podmiocie
Dane teleadresowe
Statut prawny jednostki
Majątek
Tryb działania
Struktura organizacyjna
Regulamin organizacyjny
Przedmiot i zakres działania
Struktura własnościowa
Rozporządzenia
Uchwały
Ustawy
Przetargi
Archiwum przetargów
Komunikaty
Dodatkowe informacje
Sposoby przyjmowania spraw
Informacje nieudostępnione
Instrukcja obsługi BIP
Redaktorzy
Strona główna BIP
 
Sposoby przyjmowania spraw


 

W Spółce utworzono Biuro Obsługi Klienta, które między innymi zajmuje się przyjmowaniem od interesantów wszelkiej korespondencji oraz przyjmowaniem ewentualnych skarg i wniosków, dotyczących pracy w Spółce i przekazywaniem ich do dalszego załatwiania.

Ustalono 14 - dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura.
Sprawy wpływające do Spółki, a dotyczące zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków załatwiane są zgodnie z Regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia złożenia, zaś w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego w terminie do 30 dni od dnia jej złożenia.



» Rejestr zmian działu  

Stronę odwiedzono: 104755 razy